Somliga ljus brinner aldrig ut.

Upp o ner.. Livet. Upp o ner..

Massa tankar, massa ord i huvudet. Att forma dom till meningar? Svårt. Brukade inte va svårt.
Vad hände?

Alla dagar är den andra lik. Varje dag är precis som den igår.


Mörkt ute, mörkt inne, mörkt i sinnet. Mörkt. Stort mörker.
Vart är ljuset? Vart tog ljuspunkterna vägen? När och vart tappade jag stinget?
Ekorrhjulet snurrar på och jag befinner mig mitt i det. Hur hoppar jag av?

Så långt borta. Så rysligt långt ifrån mig. Rädd.

Behöver dig. Behöver dig väldigt mycket...



You say you wonder your own land. But when I think about it I don't see how you can.
You're aching you're breaking and I can see the pain in your eyes. Since everybody's changing and I don't know why. So little time try to understand that I'm trying to make a move just to stay in the game, I try to stay awake and remember my name but everybody's changing and I don't feel the same.


Håller jag på att bli galen? Hjärnspöken. Det kryllar av dom... Jag vill inte.


Kvällskiss med Puffe sen får det bli sängen. Om mina tankar låter mig få sova.





Saknar mitt långa hår... Come back!






Kommentarer
Postat av: Janni - Fotograf och Bloggdesigner

♥♥♥

2010-11-01 @ 18:16:25
URL: http://jannikylmaaho.se
Postat av: Lena

Jaa suck! Detta jävla mörker. Men det bästa med mörkret är när det blir ljust igen. Fortsätt att skriva! Skit i hur meningarna blir, bara skriv. Töm! Det är inte bra att grubbla, det blir bara värre. Kramen

2010-11-20 @ 22:04:11
URL: http://livetsomlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0