Solsken.

Solsken ute iaf. Lite mer solsken än igår i mitt sinne. Ljusare tankar och ett dunkande huvud.

Sanningen gör ont att få höra ibland. Men förhoppningsvis ska det hjälpa mig att se framåt, att börja förbättra och att börja bygga, bygga på något bra, något bättre, något riktigt bra.
När min hund kollade mig i ögonen förut såg han ledsen ut, han vakar på mig och han stannar runt mina fötter när vi är hemma. Jag låter honom hållas. Kanske känner han av oron som just nu bor i min kropp?
Klart han gör, han känner ju mig. Vet när något inte stämmer eller står helt rätt till.
Du underbara hund, jag älskar dig så.

Min pappa har lagat lunch till mig idag. Skönt att bli lite uppassad!


Love you M.

Kommentarer
Postat av: Janni - Fotograf och Bloggdesigner

♥♥♥

2010-11-01 @ 18:16:55
URL: http://jannikylmaaho.se
Postat av: Emma

Längtar tílls torsdag<3

2010-11-02 @ 11:05:07
URL: http://sirimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0