I´m back.

Jag insåg precis att det var vinter sist jag bloggade..
Om man kanske skulle ta o ge sig på ett försök igen..

Majbrasan är för detta år ett avslutat kapitel och våren är nu hjärtligt välkommen.
Lite mer värme skulle inte sitta helt fel.

Jag har jobbat hela helgen och tjänat bra med pengar. Känner mig alltid lika duktig söndag kväll efter avslutat pass. Nu ligger jag hemma i sängen och väntar på min andra hälft som är i Kristinehamn och hämtar sin syster.
Har en känsla av att jag kommer somna innan han kommer hem igen :)

JAG VILL HANDLA VÅRKLÄDER! Jag tror faktiskt att jag ska åka iväg till Karlstad helt själv nån dag i veckan. Känner att det skulle vara skönt att få gå runt i sin egen takt o vrida o vända på varje fin klänning jag ser osv. :)
Jag tror att man behöver sånna dagar ibland, att få rå om sig själv helt enkelt.

Har haft en liten downperiod ett tag men jag tror att det börjar ordna upp sig i skallen.
Har bestämt mig att ligga i som bara den med träningen nu, den får mig att må bra.

Nu ska jag slå på en film att somna till :)


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Välkommen tillbaka :)

2010-05-04 @ 09:10:23
URL: http://mayaamystica.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kul att du är tbx!! Inte för att jag är världens flitigaste bloggerska,, men men,, kul iaf :)



Träningen måste vi fortsätta hålla fast vid, mår så mycket bättre nu när vi kommit igång.

Kram

2010-05-07 @ 17:59:55
Postat av: Lena

Härligt gumsan!

2010-05-21 @ 11:27:29
URL: http://livetsomlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0