12345678910

Bloggtorka, ja det kan ni ge er f*n på. Är inte det viktigaste i livet känns det som.
Men jag gör ett försök idag, vem vet vinden kanske vänder.

Vi har varit i Enköping i helgen, eller utanför ska man väl säga, hos Miikas mormor och morfar.
Miika och Maurii isolerade vinden i lördags och vi kvinnor med shoppingbehov begav oss in mot Enköping och kom hem med ett ex antal påsar var. ;)
Det har varit en lugn helg, har bara slappat och ätit känns det som. Skönt med måndag nu så man lägger lite band på sig när det gäller dessa onyttigheter.

Jag ser det snöar, min bil ser ut som en igloo.


Det är så skönt att vakna upp på morgonen och veta att man trivs med livet och att världens underbaraste kille är min och bara min. <3

Jag bjuder väl på en bild som alltid! :)



Min fina fina mamma och min fina fina Puffe! <3

Kommentarer
Postat av: Jannz ♥

Svar: Klart du kan få läsa privata bloggen. :)

Inloggningsuppgifterna står i mailfältet... Användarnamn, Lösenord. :)

2010-02-03 @ 20:00:50
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fin bild!! :)

Och kul hade vi i Enköping. :)

2010-02-04 @ 06:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0