Det ligger kärlek i luften.

Ja men visst då va oxhälja över o massa pengar är brända. Lika kul varje år, tills man kommer hem o räknar över pengarna o får ångest. Precis samma sak hände detta år och kommer fömodligen hända nästa år och året efter det också.. Alltid lika kul o handla på marken även om man egentlligen inte behöver grejerna man köper. Jag behövde inte blommorna jag köpte tex. för vårt hem ser redan ut som en djungel ;) Men de rosablommiga gummistövlarna som inhandlades för 450 svenska kronor måste nog vara det bästa markenköpet ever! ;)
Tack La Familia för två riktigt roliga dagar! Det va väldigt kul att alla gick tillsammans! ;)
Måste även notera att jag vart nykter hela marken och det har väl inte hänt sen man va typ 15 ;) He he.

Jag vill se den svenska versionen av High school musical musikalen på Göta Lejon!


Har jobbat mycket sista tiden nu och det känns riktigt bra! Hoppas på mycke mer framöver i denna kommande mörka årstid. Bättre att jobba och ha något att göra än att sitta hemma o grubbla och inte få någonting gjort. Kroppen fylls med mer energi när man håller igång!
På tal om att hålla igång så vill jag testa Core ikväll. Nån som känner sig manad att följa med kanske? ;)


På lördag blir det en familjedag i LLA! Färjestad ska krossa Leksand i en träningsmatch och min far ska lägga en straff på LIFs andremålvakt i andra periodpausen. Dä ni! :) Tror att jag ska fråga Sanna o Björn om de vill följa med! Längtar efter tacobuffén som alltid serveras vid lite större evenemang. Helt klart godkänd!


Längtar efter Miika som just nu mekar med min sketna 855.. Men som det låter så håller skitbilen på att förvandlas till en "bättre skitbil". Vi hoppas på det bästa och håller tummarna för att kostnaderna inte blir allt för dyra. Oh yes we do...






M. Du är aldrig ensam så länge jag andas!

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Åh va kul att familjen gick tsm på Oxhälja!! :D



Svenska HSM låter som en dunderbra idé!! :D Hälsa på lilla mig! :D hihi^^



Vill du och Miika förresten med på Disney On Ice i Globen i januari. tror det blir typ 4 jan eller nåt sånt.. vi har inte bestämt datum än.. men vi ska beställa biljetterna nu i slutet av sep. :) kolla på ticnet.se för mer info om det! :D^^



Kramis!

2009-09-08 @ 21:57:30
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det var riktigt kul att gå tillsammans på marken!! Vi var som en stor familj, som din mamma sa :) Och stövlarna är snygga, riktigt snygga - nu är de väl nästan så du hoppas på mycket regn i höst :) Det gör på sätt och vis jag med så jag får använda mitt regnställ :)

Fin bild!!

Kram

2009-09-08 @ 22:19:50
URL: http://mittlivojag.blogspot.com/
Postat av: Caroline ;)

Jag ska kolla det Janni;)

Och Sanna, du o jag får väl börja ta promenader tillsammans i höst så vi får visa upp våra dundersnygga regnkläder o stövlar hehe;)

2009-09-09 @ 15:58:38
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det var en bra idé! :)

2009-09-09 @ 18:32:11
Postat av: Caroline ;)

;)

2009-09-10 @ 14:10:25
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0