Life!

Har vart uppe sen kvart i sju i morse och kollat på O.C. Älskar den serien! Det är bara det att varje gång nån av karaktärerna får sina hjärtan krossade så känns det som nån sticker kniven i mig! Ha ha;) Känner mig lika löjlig varje gång men den serien kan verkligen få mig att känna. 
På tal om brustna hjärtan, det är verkligen underbart att känna sig hel, inte längre känna sig krossad och för första gången på riktigt känna sig ÄLSKAD.
JAG VET ATT DET ÄR PÅ RIKTIGT.
Jag behöver inte längre försöka lappa ihop något som jag en gång i tiden intalade mig själv va på riktigt. Jag va medveten redan då om att det bara var en av oss som ville satsa men livrädd för att va ensam stod jag ut. Jag tillät mig själv att bli förödmjukad gång på gång och det får jag leva med. Men sanningen är den att allt detta inte längre spelar någon roll. Jag har funnit lyckan och den sanna kärleken och allt annat känns som bortblåst.
Nu vet jag hur det känns att vara lycklig på heltid och jag gillar den känslan. Den gynnar liksom! ;)

Det enda negativa för tillfället är att jag inte kan sluta oroa mig över jobb och att min hals känns vidrig.
Men ingen big deal, det reder sig!
Om en timme eller två efter en lååångpromenad med Angelica så känns nog allt bra! ;) <3



JAG VILL HA HUS. NU. FAST JOBB. JA TACK.


Jag ska på LASSE WINNERBÄCK i LLA den 4:e Nov! OH YES!








Måste bara lägga upp en klockren bild på tre klockrena brudar! :)






Kommentarer
Postat av: täss

hej. eleven.se :) den finns även på magnolia ;)

2009-09-16 @ 18:06:52
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: angelica!

Tre super klockrena brudar och en väldigt klockren bilresa ;) haha

2009-09-29 @ 12:07:31
URL: http://frudoddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0