Rent hus.

Ja det programmet började nyss och jag har precis konstaterat att jag kan låta min disk stå några timmar till utan att få ångest, kommer ändå aldrig upp i deras snuskiga nivå, tack o lov. Har ju hur rent som helst om man nu skulle jämföra. Men jag tror jag zappar vidare till nästa kanal för bättre program finns ju även om nivån är låg på många tv program nu för tiden. Scrubs tillhör iaf inte den kategorin.

Har precis slängt i två tvättmaskiner. Till skillnad från många som bara känner det som ett tvång att tvätta så är jag en av de som gillar det. Doften av nytvättade kläder är en bland de bättre dofterna. :)

Pratade med en kompis som jag och Ewelyn träffade i Marmaris förra året. Han ska åka tillbaks på fredag och jag önskar verkligen att jag hade haft råd att hänga på. Ewelyn är för tillfället helt galen och vill verkligen att vi ska dra nu. hehe. Men jag har bestämt mig för att börja spara ihop pengar så vi kan åka nästa år i slutet av augusti. Till dess hinner nog både jag och Miika få ihop pengar så jag kan få visa honom paradiset på jorden. World´s greatest place, Marmaris! :) LÄNGTAR.


Nu ska jag gå över till Catta o dricka kaffe.



Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0