Idol.

Har precis kollat på idol som resten av svenska folket va det verkar som. Statusuppdateringarna på FB handlade mest bara om idol idag hehe ;) Gillar det programmet starkt och har alltid gjort. Fastnar i det och när det är dags för fredagstävlingarna så sitter jag som fastspikad.
Gillade förresten Robin Bengtssons version av "Girls just wanna have fun" haha ;) Innan jag fattade vem det va sa jag till Miika, fan va bra han va, han sjunger som RB och vips så fick vi se att det va han haha ;)

Carro och jag va iväg på kickbox idag igen och idag var det verkligen sååå kul. Idag fattade man mer vad man skulle göra och tiden behövde inte gå åt till att öva in slagen, idag va det bara att slå och sparka som bara den ;)
Kickbox gynnar, tack Carro!

Dags att packa ner Skib-Bo i väskan o dra till jobbet! Godnatt alla!



Ett tips, tryck inte fyra rostade smörgåsar direkt efter träning. Så jävla onyttigt o herregud va uppblåst jag är!
Men men, hungrig som en varg va jag och smörgås va det enda huset bjöd på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0