<3

Hej hopp! ;)
Tog en långpromenad med hunden i skogen idag igen. Solen sken och ljudboken rullade på kapitel efter kapitel. Kunde ha gått hur långt som helst! Längtar till morgondagen när jag får bege mig ut igen!.

På kvällsschemat stod det LJUSPARTY hos kära Ewelyn. Mycket folk! Köpte ett ljusset med mango/mandarin. :)
Finns mycket i den katalogen jag vill ha men inget man kan köpa på en gång, kostar alldeles för mycket pengar.

GE MIG MER JOBB TACK!

I fredags va vi till Kd med Sanna, Björn o Mirka på en shoppingtur. Jag fick ganska mycket kläder inhandlat.
Herr ångest knackade på dörren flera gånger under helgen för att jag brände ganska mycket pengar men jag bestämde mig för att skrämma bort den jäkeln!. Jag köpte sånt jag behövde och sånt jag velat ha under lång tid och när jag i morse kollade kontot insåg jag att det inte va så farligt som jag trodde. Det såg ganska lovande ut.
M köpte sig ett par jeans o jisses vilken tajt rumpa som kom fram!. He he :)

I morrn bitti kommer det en snubbe o sätter in en fläkt i badrummet. Varför ska hantverkare alltid envisas med att komma så tidigt som möjligt på morgonen?. Jisses... Bara att gå upp i tid. Hade tänkt mig ett besök hos kära Mickurt i morgon också.

Nej nu får det nog bli soffan.

For the record, Calle Kristiansson rockar!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har fortfarande ångest efter helgens shopping.. Det gick en del i Kd och sen ännu mer i Kopparberg.. Det blir en tajt månad igen - och jag som hade tänkt börja inhandla julklappar i tid... i år igen.. :D

2009-09-29 @ 07:36:52
Postat av: Caroline ;)

du får köpa billiga julklappar ;) Själv skippar jag nog allt va julklappar heter. Bara onödigt o byta pengar. bättre o träffas o äta gott ist! :)

2009-09-30 @ 16:55:43
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0