Skogspromenader.

Har haft en avslappnande helg. Igår blev det långpromenad på Högbergsfältet med pappa, M och Puffe. Idag tog vi långpromenaden i Nykroppa istället. Riktigt skönt. Gynnande dagar!

Den kommande veckan har jag knappt nå jobb alls o det känns mindre kul. Blir väldigt lätt rastlös när man är hemma och är ledig även om det är skönt. Konstig känsla det där. Måste jobba mycket, vill va säker på att pengarna kommer in även under hösten och vintern. Sen har jag ju denna finna restskatt som ska in den sista november också. Den gynnar i alla fall inte!
Så trist att man alltid måste tänka på pengar, allt kostar pengar, allt handlar om pengar.
Både gillar och ogillar pengar.



I morrn är det hockey igen. Tur att man har många hockeymatcher att se fram emot nu under hösten.
November närmar sig med stormsteg. Just nu diggar jag hösten för september/oktober brukar va helt okej och färgerna är fina. Bara månaden efter som känns som ett enda stort mörker. Mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem från jobbet. OGILLA.


Nu ska jag ladda Mp3:n med ISPRINSESSAN av CAMILLA LÄCKBERG. Skönt me skogspromenader när man får lyssna på en bok samtidigt. Sen blir det film och popcorn. THE PROPOSAL står på listan.


Puss!




Lägg märke till mina nyinköpta jeans! ;)




Skogen. Soooo peaceful.




Kommentarer
Postat av: Emma

hej om du fortsätter ha lite jobb denna vecka så kom gärna o hälsa på mig o siri.. men fredag är vi i ulla red.... men annars kan ja=)

2009-09-28 @ 12:09:39
URL: http://godingsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0