Detta eviga regnande...

Jag man vet ju att det är marken när man tittar ut genom fönstret. Vilket jävla regnande. Hunden tittar snett på mig o fnyser när jag frågar om vi ska gå ut, han hör att det regnar o vägrar helt enkelt. ;) Normalt brukar det räcka med att man säger "SSSS" så studsar han. Från koma till full fart på två röda! But not today.
Det lutar åt en städdag idag. Börjar jobba kl 18 ikväll så jag hinner om jag bara vill. Frågan e om ja vill? Suck.
Skönt o va inne när det pissar ute iaf.
Har precis kollat på djurpolisen i Houston. Tårarna börjar rinna i stort sett varje gång jag kollar på det programmet. Kan verkligen inte förstå hur folk kan va så hemska mot djur! Jag menar djur e försvarslösa, vi människor ska veta bättre! Blir så förbannad.

Igår va jag o Carro iväg på kickboxning! Så sjukt jobbigt o så sjukt kul! Äntligen har man hittat något som man känner att man vill fortsätta med! Är riktigt stel idag men igårkväll var det faktiskt värre. Trappor är inte o leka med för tillfället! Hade faktiskat tänkt mjuka upp kroppen med en långpromenad med hunden idag men just nu känns det verkligen inte så lockande. Vi är tydligen två som tycker så ;)
En kopp the till o en bra bok skulle gynna. Måste undersöka bokhyllan, läste ut en bok igår så vet inte riktigt vad jag vill läsa nu. Roligare o köpa en ny bok, älskar nya böcker!

Nej nu tror jag det är dags för frulle men först måste jag väl tvinga ut Puffe P på en morgonpink!






Hos dej e jag stark, hos dej e jag underbar.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja visst är det hemskt väder!!

Djurpolisen - programmet alltså - berör en varje gång man ser på det!



Vill du låna millenniumböckerna?

Kram

2009-09-04 @ 14:59:30
Postat av: Caroline ;)

Har börjat läsa boken nu Sanna ;)

2009-09-08 @ 12:27:41
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/
Postat av: angelica

men caroline, kickboxning det har du inte berättat, vart finns det nånstans ? har velat börja på det i flera år ju :)

2009-09-08 @ 14:26:03
Postat av: Janni ♥

Jag älskar också nya böcker!! :D

2009-09-08 @ 21:58:53
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Caroline ;)

Träningsverkstan Angelica ;) Torsdagar kl 18 ;)

2009-09-09 @ 16:01:33
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/
Postat av: angelica!

åå det vill jag med på :D

2009-09-10 @ 13:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0