Stockholm.

Gårdagen va inte så rockig som jag hade hoppats på. TYVÄRR. Förfesten va trevlig men sen vet jag inte riktigt vad som hände. Det blev en riktigt kylig promenad i strumpbyxor och klänning hem till mor. I kylan bestämde vi oss att mellanlanda där för natten vilket resulterade i två värkande ryggar i morse, hade glömt va trångt det var att dela en 90 säng haha.

Miika och jag följer med Sanna och Mirka till Stockholm vecka 44 och det ska bli såå kul!. Jag ser verkligen fram emot den trippen! Vi har planerat gamla stan och skansen annars hoppas jag på ett par lugna dagar. Äntligen lite semester! :) STOCKHOLM here we come!
Måste ju även nämna att min kära mor tar på sig ansvaret som hundvakt när vi är borta.
Tack morsan, du är en klippa!.

Den kommande veckan består i stort sett bara av jobb. På onsdag är jag dock ledig men då har jag massa annat att göra. Och till det viktigaste under veckan, jag ska besikta bilen på tisdag. Enligt mitt horoskop så är den dagen min turdag. Hoppas turdagen kommer ihåg mig bara...


Slänger upp några bilder från igårkväll!.


Tack o hej! :)





Ewelyn va sååå fin igår!.





Marilyn Monroe! :)




Puss puss!.




Puss igen <3

Kommentarer
Postat av: Emma

oj det var visst någon som var supersnygg igår;) ja o siran är ensamna hela veckan så vi kommer nog uppt dig nån dag när du inte jobbar. Om inte annat hoppas ja vi ses på onsdag:) kram

2009-10-11 @ 22:21:23
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Caroline ;)

Låter bra det, ska bara försöka få det att gå ihop. Men i morrn tisdag slutar jag kl sex o efter de är jag hemma. men de kanske är för sent för lillemma de? :)

2009-10-12 @ 10:12:28
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/
Postat av: Janni ♥

Åh va kul att ni kommer hit! :D

2009-10-12 @ 11:57:22
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ska bli jättekul janni! :)

2009-10-14 @ 16:26:38
Postat av: Maja.

Grymt snygg Marilyn Monroe utklädnad

2009-11-01 @ 16:09:32
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0