Skitbil.

Japp, det va ordet. Är så trött på den så jag kräks snart. Den ska besiktas nu den 13.e till råga på allt. Men min kära sambo brukar inte gå bet när det gäller nånting så jag är ändå helt säker och väldigt positivt inställd till att han klarar även detta :) Bara det att jag inte riktigt känner för att öppna plånboken igen. Suck!.

Idag ska jag fixa garderoben, måste bara hitta lite energi först. Känns som den bor lite långt inne för tillfället bara. 
Men efter en morgonpromenad med hunden ska den nog återvända. 
Va fasen, jag drar ut på en gång!.






Ett midsommarskämt för typ hundra år sen, haha.







Jag och hjärtat på tuben i Kroppa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0