Roadtrip.

Yes! Vi startade gårdagen i Filipstad och avslutade i Upplands Väsby. Vi hann med flera stopp på vägen. Första stoppet blev i Arboga och självklart Mc Donalds. :) Media Markt i Västerås och sist men inte minst godisaffären med över 500 sorters godis i Hummelsta. Ganska lätt att få beslutsångest där, man kan ju inte direkt ta av alla sorter.. Vi va iaf framme runt 15 snåret och packade in grejerna och oss själva hos M´s mormor o morfar. Vi begav oss ganska så direkt mot Upplands Väsby Centrum och började vår shopping :)
Blev faktiskt inte så mycket för min del, en sminkväska och en sminkspegel och en ny skitsnygg bh i rött med svart spets. Grymt nice! :)
Miika köpte sig en stickad tröja och en halsduk, tur att man är ett så bra smakråd ;)
Vi vandrade hemåt och väl där serverades pannkakor men eftersom min dumma mage inte vill att jag ska äta det så fick jag äggsmörgåsar och de smakade smaskens!.


Idag har vi vandrat i gamla stan och shoppat i city. Vi åt på pizzahut, inte min favorit men majoriteten bestämmer ju. Jag, sanna och Miika fikade på ett urmysigt café i gamla stan, va så mysigt så jag hade kunnat sitta kvar fortfarande men M blev rastlös och fick spring i benen. En stor fet guldstjärna till dagens laktosfria latte, här i storstaden får man tydligen vara känslig mot laktos :)


Just nu sitter jag i sängen, mina ben värker, mina fötter värker. Helt fel skor att göra storstan i.


Nu skip-bo sen Basta.






Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0