Hej hopp!.

Det va ju inte igår, sämst på uppdate..
Har inte direkt haft en strålande helg. Tre dagars migrän måste räknas till en helt annan kategori. Tur att man har underbara arbetskamrater som ställer upp! Skulle egentligen ha befunnit mig på statoil hela helgen men så blev inte fallet. Så tack Tommi, Kalle och Therese!

Ny vecka, nya utmaningar. Trodde jag skulle bli en soffpotatis fylld av ångest den här veckan eftersom jag bara hade en dags jobb och det var igår. Men så blev inte fallet, jag jobbar i morgon och på torsdag också. Då kommer jag inte ur balans och det måste ju vara positivt! :) Ser fram emot torsdagens boxträning med Carolajsan, typ enda gången vi hinner ses nu för tiden. Vi jobbar ofta om varandra och det är fruktansvärt tråkigt. Skärpning!. 

Det börjar dra ihop sig till Stockholmsresan nu, i morrn är det bara en vecka kvar!. 
Kan inte sluta tjata om det eftersom jag ser fram emot det såååå!. :)

Nu blir det tvättstugan, promenad med hunden och kl 17 vankas det kaffe hos Catta.


Tokbra!. 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snart så - Stockholm here we come! :)

2009-10-24 @ 14:50:17
URL: http://mittlivojag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0