Helgen.

I fredags kväll hjälpte vi Sanna och Björn med trädgården. Miika blev bästis med motorsågen och jag fick släpa bort grenarna från det som en gång va en hög syrénbuske. Sen blev det två vändor med en full släpkärra, den tredje fick Miika och sanna stå för, jag och björn övergick till att skala räkor. Björn och Miika stod för pizzadegen och Sanna fullbordade pizzaprojektet och lyckades strålande! :) Sen lyckades jag få folket att kolla på idol med mig, mycket tack! :)

Statoil stod på schemat lördag och söndag. I går va det riktigt dåligt med folk, tror att hela Filipstad stannade inomhus. Med tanke på busvädret gjorde de nog helt rätt. Idag har det iaf varit lite mer folk och då får man genast lite mer energi. Therese o jag avslutade arbetspasset med en pizza på restaurang KÖKET. Gilla!

Nu sitter jag här o försöker planera veckan lite. Jag har fyra arbetsdagar framför mig. Två kvällar och två nätter. Hade tänkt att fortsätta mitt projekt med garderoben. Får knappt plats med nånting och har så himla mycket kläder som jag inte använder plus att jag knappt hittar nåt i röran. Ska ta tag i den saken.
I morrn förmiddag kommer farmor upp. Vi hade tänkt oss en långpromenad och jag hoppas att vädret vill desamma. Äggsmörgås och kaffe utomhus är riktigt smarrigt! Vi hoppas på uppehåll.

Längtar tills på torsdag när det är box igen. Hoppas jag mår lite bättre än vad jag gjorde i torsdags. Höll på och svimma flera ggr och kände mig yr fast jag knappt tog i och ansträngde mig. Tänk vad mycket negativt en förkylning kan föra med sig. Man tappar ju allt...

Nu ska jag in i bokens värld, hade tänkt läsa ut KVINNOR SOM HATAR MÄN.


Puss!




Precis där vill jag vara just nu, underbara MARMARIS!. Så där brun skulle ju inte heller va helt fel o va igen... LÄNGTAR EWELYN!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för hjälpen i trädgården!!! Det var guld värt! Kvällen va också trevlig... fast jag somnade i soffan,, det var inte första gången - fråga Hagge :)

2009-10-05 @ 21:51:43
URL: http://mittlivojag.blogspot.com/
Postat av: Caroline ;)

Tack själv för maten :) Det va bara kul!. Ha ha jag tror dig :) ingen fara vet du, kunde lika gärna ha vart jag!.

2009-10-06 @ 09:30:49
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0