Trött.

Jag har jobbat 39 timmar på 4 dagar så idag är jag trött.
M är i skolan och jag ska sätta mig i soffan med en bok hade jag tänkt. Puffe sover i korgen efter vår morgonpromenad så jag kan med gott samvete ta mig en liten stund för  mig själv.


Pratade med min farmor förut och hon berättade för mig att hon läser min blogg! :)
Tycker det är ganska coolt ;) Men den största anledningen till att hon läser den är nog säkert den att jag är hemskt dålig på att höra av mig och för det ber jag om ursäkt. När jag kommer hem från jobbet är jag trörr trött trött och allt jag vill är att lägga mig. Jag får verkligen ta mig själv i kragen för att gå ut på promenad. Det är vad hösten gör med mig och jag hoppas att farmor och alla andra kan ha överseende med det. Men sen är det ju inte bara jag som har en telefon :)




Jag skänker en tanke till min far som fortfarande är sjuk. Bli frisk nu så vi kan ses!
Saknar dej och älskar dej.






Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att ni tittade in idag!! :)

Hälsa farmor och krya på till far.

Jag ska fortsätta ligga i sängen med mina böcker och tidningar som jag laddat med.

Kram

2009-11-11 @ 18:11:55
Postat av: Caroline ;)

Ja det va trevligt o se er! Saknar dej så nu måste vi ses nån kväll igen:) Krya på dej och mys med massa tända ljus för det gör vi! Kram Kram

2009-11-11 @ 21:21:49
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0