Stopp i avloppet en fredagkväll.

Ja det kan väl inte bli värre än så just idag. Vi som hade planerat en riktig mysfredag!
Kycklinggrytan stod på spisen och kokade och jag hoppade in i duschen. Sen va det helt plötsligt vatten på hela badrumsgolvet, suck pust och stön!
Nu har iaf vattnet sjunkit ner så mycket att det gick att skura golvet men resten får hyresvärden fixa i morrn bitti.
Det är vid sånna här tilfällen man uppskattar sin lägenhet, hade vi bott i hus kunde det ha blivit dyrt för oss..


Nu ska jag kolla vem som åker ut ur idol. Jag hoppas att Rabhi har gjort sitt sista framträdande men med tanke på att han har ett utseende som en kalsongmodell så röstar flickorna säkert fram honom till nästa fredag också. Går den snubben o vinner idol ska jag bojkotta nästa säsong och säsongen efter det.
Trodde detta va en musiktävling men ibland undrar jag om det inte är en catwalk jag tittar på.
Nej tacka vet jag Erik, den killen kan sjunga!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0