.....<<<<<.....>>>>>.....

Kissemjauen har hittat hem tack vare FB. I´m gonna miss you!
Skulle lätt kunna vänja mig vid en liten fyrbent till här hemma..
Idag har farmor och jag städat i pappas kök. Jisses va duktiga vi har varit! Nu kanske han äntligen kan få tummen ur att sätta in det nya köket. Såg ett ljus i pappas ögon när diskmaskinen kom på plats hehe :)

När vi va klara med köket åkte Miika och jag hem till kära Persberg och hämtade badkläder och drog till simhallen. Ett snabbt stopp på 14 minuter i solariet först bara :) Det va jättehärligt att simma. Jag vet inte hur många längder det blev men klockan höll jag koll på och den visade att jag hade simmat i 40 minuter när jag var klar. Skönt!

I morgon förmiddag ska jag fika med bäste Björn sen blir det nog till bolaget en sväng, måste ju fylla på förrådet tills på lördag :) FREDAG. Det innebär IDOL och jag längtar som vanligt. Ska kolla hos Björn i morrn har vi planerat. Trevligt trevligt! :) Nu ska jag nog försöka sova... Fast först mysa! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0