Delar av mitt förra liv.

Sitter o kollar på Efter Tio och Malou intervjuar Magnus Carlsson och jag måste bara visa en bild på vår vän från Wales, de är så lika!






Igår kväll va vi iväg på Hockey. Färjestad besegrade Modo med 4-1. Efter första perioden ledde Modo med 0-1 och jag plus förmodligen resten av åskådarna i hallen började undra vad fan det va som hände.
Men grabbarna vände och tog hem segern och vi kunde åka hem med ett leende på läpparna.
Höll också på att bli påbackad på parkeringen. En del ska fasen inte ha körkort!
Hennes hörsel verkade det också va fel på med tanke på att hon inte hörde mig när jag la mig på tutan första gången. Andra gången föll poletten ner och då var hon mm ifrån mig! Jag kunde inte backa för att det gick folk bakom mig så vad skulle jag göra... Ja ja, tur att inget hände!

Det mest chockerande som hände under kvällen var att jag sprang på Morgan och Jörgen.
Morgan är mitt mors ex och Jörgen är eller iaf var min bror. 
Kände att någon tittade på mig men det tog ändå en stund att fatta vem det verkligen var!
Jörgen och jag har inte setts på jättelänge, vi snackar många år nu så det kanske inte var så konstigt att jag inte reagerade först...
Det var iaf jättekul att ses och jag hoppas att vi kan hålla kontakten iaf på FB. Mer än så begär jag inte...
För många år har gått...
Men jag är tacksam för att jag fick se honom igen, det värmde mitt hjärta!


Blev faktiskt några bilder tagna under kvällen så Varsågoda!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0