Bad sunday.

Då var fjärde helgen i rad avklarad och jag ser fram emot att vara ledig nästa helg.
Då blir det glöggkväll hos Therese och Stefan! ;) Tommi kom med den idén på jobbet idag och vi tyckte det lät bra ;)
Men först har vi fem vardagar framför oss.
Jag måste försöka gå långpromenad varje dag den här veckan, känner mig väldigt lat.
Men jag skyller på noll energi och november det blir lättast så.

I morrn blir det jobb 7.30-13.00 och sen blir det ett besök hos Therese och långpromenad med hennes Zac.
Det får gärna bli måndag nu för söndagkvällar är bland det värsta som finns.

Ska höra efter om min osociale pojkvän kanske vill mysa en stund annars får jag väl gå och lägga mig tidigt idag.


Fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå osocial?

2009-11-29 @ 21:26:25
Postat av: Caroline ;)

;p

2009-12-01 @ 23:41:20
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0