Tre saker samtidigt.

Sitter o försöker peta ihop en inköpslista och kikar med ett halvt öga på bonde söker fru och lyssnar med båda öronen på Melissa Horn - Jag ska sakna dej i morgon. Jag är tjej så jag kan göra mer än två saker samtidigt! ;)


Helgen har varit bra! Vi va som skrivet hos Tess o Stefan på glöggkväll i fredags och det var mycket trevligt.
Tyckte det va skönt att umgås med Emma igen.
I lördags bjöd jobbet på julbord och allt utom köttbullarna va gott. Pepparkakskryddor i köttbullar är inte för mina smaklökar.. Men det va trevligt att alla fick umgås ihop en kväll!
Igår söndag jobbade jag 10-18 istället för kära CarlLee. Jag tror att han uppskattade att jag tog hans skift med tanke på det sms jag fick under gårdagen :)

"Jag tror nästan att jag älskar dej lite för att du tog mitt skift, jag hade jättetrevligt igår ;)"
Inte varje dag man får höra sånt från sina arbetskamrater hehe :)

Förrsten, tack brevbärarn för att min post va genomsur när jag skulle hämta den!
Jag hade fått ett stort paket i brevlådan och det hade de tryckt ner fast det egentligen va för stort och det resulterade i att locket stod öppet. Vad händer då? Jo posten blir blöt och går nästan inte att läsa!
Men tanke på att jag och Puffe gick upp ur sängen 11.30 så har ju lådan stått öppen en bra stund.. Thanks.

Nej nu måste jag fortsätta med inköpslistan. Ska snart åka och hämta mitt hjärta som är på väg hem från grums och halkbanan! ;)

Tänkte försöka lägga upp bilder från fredagen lite senare, måste bara ladda batteriet i kameran först.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den brevbäraren va ju riktigt klyftig! Sånt där blir man rätt irriterad över.



Hoppas du mår bättre nu..

Kram

2009-12-07 @ 21:00:55
Postat av: Sanna

Den brevbäraren va ju riktigt klyftig! Sånt där blir man rätt irriterad över.



Hoppas du mår bättre nu..

Kram

2009-12-07 @ 21:01:13
Postat av: Anonym

Jag mår bättre, är en ny dag idag! ;)

2009-12-08 @ 10:26:54
Postat av: Emma

å ja tyckte det var kul o se dig igen<3

2009-12-08 @ 21:37:25
URL: http://godingsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0