Thankyou.

Sen du kom in i mitt liv vet jag att allt har en mening!
Just wanna say thankyou.


Det kanske finns nån mening med att bli sjuk efter grissprutan också.
Tycker faktiskt lite synd om mig själv för tillfället. Halsen värker och svider och jag har feber.
För tillfället sitter jag upp i soffan, enda anledningen till att jag bytte ställning är att jag är så fruktansvärt uttråkad! Jag skulle ju städa idag, damma, diska och dammsuga hade jag planerat. Känner att jag skulle vilja ta tag i det nu men min kropp säger emot mig.. Hoppas det går över snabbt! Det värsta som finns är att bara ligga så här. In prison with just my own thoughts.


Nej nu ska jag lägga mig ner o kolla på julgranen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0