Söndagstripp till Newbody.

Hej och hallå bloggen! :)
Det var ett tag sen!

Jag har vart ledig hela helgen och jag har njutit av varenda sekund.
I fredags efter jobbet åkte vi direkt hem till svämor och Björn. Det skulle bakas julgodis minsann! Så för första gången i mitt liv har jag gjort knäck. Väldigt enkelt :) Vi avslutade den kvällen med en gammal svensk klassiker
"Black Jack" och familjepizza. Vi hann med att basta också! 
Igår lördag blev vi bjudna på torsk med kokt potatis och äggsås, bland det godaste som finns enligt min smak.
Sen gjorde vi typ ingenting, bara slöade och kollade på massa filmer och spelade lite xbox.

Idag har vart en trevlig familjedag! Vi landade i Nykroppa runt klockan 13 idag, första stoppet gjorde vi hos farmor. Där vankades fika:) Andra stoppet gjorde vi hos mormor och morfar där vi som vanligt den 4:e advent firar mammas och morfars födelsedagar lite i förväg. Morfar skrapade sina trisslotter och vann hela 75 kr på den lotten han fick av mig och herr Berglund. Vi får hoppas att nästa lott bjuder på betydligt större summor!
Självklart blev det fika nr 2 på villavägen! Vi avslutade kalaset med ett lite lättare julbord bestående av julskinka, rödbetssallad, mormors inlagda sill, janssons, köttbullar och siktkaka med julost.
Ni anar inte hur mätt jag är just nu. Kunde ha rullat hem. Bara en försmak på julen!

Nu sitter vi i soffan och jäser, ska snart bege mig ut på promenad med världens bästa hund. Sen blir det nog sängen för klockan ringer tidigt i morrn och jobbet kallar. Men snart är det jul och jag är iaf ledig på julafton!

Jag avrundar med en bild på Puffe P i vinterjackan :)



Han gillar inte luvan men en bild gick han med på sa han :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Han är så söt i sin jacka!! :)

2009-12-20 @ 21:48:28
Postat av: Maja

AAAWW va söt han e! :)

2009-12-21 @ 09:41:02
URL: http://majasenpajasen.blogspot.com
Postat av: Caroline ;)

En riktig sötnöt! ;)

2009-12-21 @ 20:16:32
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0