Rekordmatchen!

Ja i morrn är det dags! 30 144 människor på en och samma hockeymatch och vi kommer va där och sätta rekord! Är man inte hockeyintresserad förstår man nog inte riktigt varför det låter så häftigt men eftersom jag är en hockeyfanatiker så borde det betyda att jag förstår innebörden, meningen och att jag kommer få uppleva känslan. VI kommer få uppleva! Jag tror där emot inte att Färjestad kommer att bjuda på nåt vidare motstånd mot Frölunda, man kan inte påstå att de har varit på topp den här säsongen men alla har vi svackor, men att få vara där när det händer det är fan grejer de! :)
Rekordmatchen Frölunda - Färjestad den 28/12 09 på NYA gamla Ullevi. I´m gonna be there.


Just nu sitter jag i min nyinköpta pyjamas och mår väldigt bra. Köpte den på mellandagsrean på Bergvik idag, dock va den inte med på rean men. Vi hittade massa fint till Miika, han måste va världens snyggaste! :)

Don´t worry be happy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0