Fick jag spela om partiet, fick jag chansen en gång till.

Lyssnar mycket på Thåström just nu, älskar hans hesa röst och skumma texter!
Alla sagor, alla under, allt på samma gång!

Ja då är det snart dags då, att välkomna årets julafton! Ser fram emot uppesittarkvällen men en person saknas.
Ibland önskar jag att människor kunde svälja stoltheten och inte vara så principfasta, det är ju trots allt bara jul en gång om året. Men alla vill inte fira jul så är det... Men detta år vill jag verkligen fira!
Jag vill fira att jag har en underbar fästman som jag älskar så högt och jag vill fira att jag har fått en så himla fin familj på köpet! De är helt underbara hela bunten och jag trivs himla bra i deras sällskap. Tack, tack tack!

Vad har detta år mer fört med sig för gott?! Jag har suttit och funderat på det ett tag och självklart ligger min och Ewelyns Turkietresa på topp!
Men det finns en sak som jag ser som vädigt viktigt och positiv och det är att jag har fått lite av min självkänsla tillbaks. Den där Caroline som morsan letade efter här i några år, den där Caroline som var glad, ja hon är tillbaks! Jag vågade äntligen släppa taget om en människa som jag insåg inte gjorde mig mycket mer än ledsen och besviken. Jag släppte taget och växte som människa! Jag vågade tro på mig själv igen! Tack alla vänner som stod vid min sida fast jag va en idiot, tack mamma som aldrig gav upp, tack pappa för att du aldrig slutade påpeka att jag skulle släppa taget och tack Miika för att du älskar mig!
Jag älskar er! <3


Jag har drömmar precis som alla andra. Det här är min största dröm! :

Jag vill bo här



med de här killarna



med den här utsikten och egen brygga!




Ja det var min dröm de. En del drömmar går ju faktiskt i uppfyllelse! Vi vore inget utan drömmar!


Vill bara upplysa om att jag är en skogsmulle, kommer alltid vara en, en stolt sådan! :)




God Jul till er alla!






Kommentarer
Postat av: Miika

Jag älskar dig så otroligt mycket. Du är de bästa som har hänt mig, jag har aldrig varit så här lycklig innan <3

2009-12-23 @ 18:44:09
Postat av: Janni ♥

Va skönt och höra att du mår bra! :) Och jag är jätteglad att min lillebror hittat en underbar tjej som du! Du gör honom väldigt lycklig! :)



Och så vill jag säga; Believe that Dreams Come True - Because they do! And remind yourself to be happy - You deserve it! :)



2009-12-25 @ 13:34:42
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Caroline ;)

Va söt du är! :) Tack så mycket! :)

2009-12-27 @ 22:36:49
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0