Pictures.

Jag sitter här i mina nya glasögon och ser hur bra som helst ;) Fast jag måste erkänna att det är riktigt obehagligt att bära dem för tillfället, det sägs att det tar ett tag innan det känns bekvämt. Med tanke på att de är riktigt snygga så hoppas jag på att det bara tar "ett tag" och inte en dag längre.

Jag är så One Tree Hill beroende! Behandlingshem för serieberoende existerar det?! Njej..

Pappa får klara sig utan sin söta dotter på julbordet i morgon. JAG BARA KAN INTE MISSA IDOLFINALEN!
Vet att det måste låta helknäppt men jag har varit på ett julbord i år men inte sett nån idolfinal. Hah!
Har suttit bänkad varje fredag kl 20 och hejat på Erik, det vore väl fan om jag skulle missa the grand finale när han kommit så långt! Den där Kalle Kristiansson e riktigt bra han också, han har växt enormt mycket de senaste fredagarna så jag ser fram emot morgondagen. Må bäste man vinna!

Tog den berömda grissprutan idag. Gick in helt själv UTAN MAMMA. Jisses va stor jag har blivit! Haha.


Snodde några bilder av Emma från förra fredagen som jag tänkte slänga upp, mina ligger fortfarande kvar på kameran :( Enjoy!




Me and my love!



Emma och Therese.




Gillar den här Idolfreaksgrejen ;)






Sen tänkte jag lägga ut lite äldre bilder som jag gillar skarpt! :)



Den här bilden ÄLSKAR jag!



Den här är klockren :)




<3


Vi saknar dej Micke Johansson!



Sötnöt!



Avslutar med denna. Grattis på födelsedagen Stefan Qvist!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fin du är i håret :)

2009-12-10 @ 21:29:30
Postat av: Maja

Men... trodde jag skulle få se dig i nya glasögonen... :( Kanske att man får se dem i jul? :)

Fina foton! Härliga vänskapsfoton :)

2009-12-11 @ 09:09:11
URL: http://majasenpajasen.blogspot.com
Postat av: Caroline ;)

Åh man tackar, min söta svärmor som lockade till de ;)

Och tack Maja! Miika knäppte några bilder på mig med glasögonen på men jag blev inte nöjd så det är väl anledningen till att de inte ligger ute på bloggen. Som du sa, på Jul :)

2009-12-11 @ 13:28:27
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag gillar oxå idol grejen, men lagårdsröven kan ja va utan

2009-12-11 @ 23:38:46
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Emma! Vilken lagårdsdörr? Den missade jag helt o hållet ;)

2009-12-12 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0