Det närmar sig!

Japp japp, snart är det nyårsafton och vi får skåla för 2010!
Vår nyårsafton kommer bli bra, jag känner det i hela kroppen, ser fram emot! Tänkte jag skulle försöka locka hit Emelie idag så vi kan göra potatisgratängen klar så är det bara att värma den i morrn, den är oftast godast dagen efter tycker jag, då har den dragit åt sig alla smaker och smakar mer :) Vi ska spela massa spel och lyssna på massa bra musik och snacka massa skit! :) Och självklart blir det raketer! Men jag stannar nog på insidan med Puffe vid tolvslaget ja, vill inte att han ska va rädd och vad hjälper bättre mot rädsla än just MAMMA? :)

Rekordmatchen va en häftig grej att uppleva men också skrämmande! Det häftigaste var att Mustasch öppnade upp allt med två låtar plus att Ralph Gyllenhammar sjöng nationalsången!
Att hockeyn skulle bli mindre bra det visste vi men att det skulle bli PINSAMT det va vi nog inte förberedda på. Sen kom ju tydligen inte alla in som hade köpt biljetter och vi stod på byggnadsställningar som sviktade som en trampolin ungefär, (jag va livrädd). Nej igen höjdare på det sättet men vi va iaf där. Men nästa gång det blir en sån här match och nästa rekord ska slås ja då kan vi säga ha så kul till de som då ska dit, det kommer bli jäkligt kallt och ni ska va glada om ni kommer därifrån med livet i behåll.
Vi va där första året, That´s enough thankyou.
Tänk om läktarna,(byggnadsställningarna) hade rasat! Ställningen hoppades sönder på några ställen men som tur var så klarade sig folket. Men tänk om? En ganska läskig tanke måste jag säga!
Det ska inte va LIVSFARLIGT att gå på hockey!
Men som sagt, upplevelsen i sig är mäktig, vi klarade oss och vi va med om det.
Men kan man verkligen säga att rekordet slogs när inte alla som hade köpt biljetter kom in? Nej det kan man inte så tyvärr GÖTEBORG.

Nu ska jag städa inför i morgon, vill ha fint när man får finbesök! :)




Seb och Miika på Julafton!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilka fina killar som fastnat på fotot ;)

2010-01-02 @ 15:02:54
URL: http://majasenpajasen.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ja visst är de snygga! :)

2010-01-04 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0