Carrokväll! <3

Kom nyss hem från herr Rydelius hus. Carro och jag har käkat fet pizza så här på en tisdag, vi har kollat på andra avenyn och vi har spelat bowling, tennis, boxning och golf på Wii :) Längesen jag skrattade så mycket som ikväll och jag hade absolut ingen aning om att ett tv spel kunde va såå kul! Det här hoppas jag att vi gör om snarast! :)
Tack för en riktigt rolig kväll gumman, vi behövde de här :)



Jag vet inte vad som flög i dig när du helt plötsligt hörde av dej till mig efter typ 5 år.
Men eftersom du gjorde den första kraftansträngningen av oss två så trodde jag faktiskt att du menade det du skrev. Nu känns det som det var evigheter sen jag svarade dej och varje gång jag går in på FB kollar jag inkorgen efter nya mail men jag drar en nitlott varje dag.
Som tur är gör det inte ont, det känns bara tråkigt.
Du har inte varit en del av mitt liv på väldigt länge och jag har väl vant mig vid det, fanns inga alternativ just då. 
Jag begär inte mycket av dej men det finns så mycket jag skulle vilja fråga dej om. Men jag tror inte på att frågorna kommer bli ställda ,de kommer bara eka i mitt huvud. Jag vet att det finns svar men de svaren kommer jag aldrig att bli tilldelad för jag tror inte du har kraft nog att tala.
Vi skulle ha behövt tala med varandra och jag tycker att du började bra. Vad hände? Fick du kalla fötter? Du kan väl inte va rädd för mig, jag dömer dej inte! Jag hade bara hoppats så innerligt på  en förändring, att vi en dag skulle kunna skratta åt allt konstigt, dumt och onödigt som har varit. 
Jag tvivlar i detta sammanhang och det är förmodligen det du också gör just nu. 
Det är bara det att vi tvivlar på helt olika sätt...
Jag dyrkade dej, jag älskade dej. Idag försöker jag att minnas hur det kändes men jag kan inte komma ihåg... :(

Jag följde med mamma och BG till Lesjöfors idag och hälsade på moster Marita. Kul att träffa henne igen, kan ju inte påstå att det är allt för ofta vi ses inte.. Men som sagt, trevligt trevligt!
Fick också en glad överraskning idag. Vi ska på julbord med jobbet på Lördag! Ser verkligen fram emot det!
Mitt första julbord med ett jobb ever! Vuxenpoäng va? ;)

Nu låter det som älskling har somnat här bredvid mig. Ska tyst tyst tyst försöka smyga ner under täcket!

Godnatt världen!


Förresten! Jag har permanentat mej och jag ska bli glasögonorm! ;) Ljuva förändringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0