Be-Bop-A-Lula Hela Jävla Dan!

Ja det va namnet på Thåströms nya samlingsskiva och den vill Caroline vääldigt gärna ha! :)
Kan ju alltid hoppas att farsan läser det här :)

Snart är det jul! Det känns underbart och jag längtar. Synd bara att julafton är över så snabbt.
Jag börjar jobba klockan 10 på juldagen så jag missar den årliga lutfisken och kusinträffen hos mormor och morfar och det gillar jag inte. Men ingen annan vill jobba så jag är tvungen och trots allt ger det väldigt mycket pengar så jag ska inte klaga. Jag ska heller inte gå ut och festa detta år som jag gjort de senaste åren så egentligen spelar det mig ingen roll. PENGAR är alltid bra att ha. På tal om pengar! När man har blivit två får man dubbelt så mycket i kuvertet från mormor och morfar har jag märkt :) Miika sa att han tyckte vi skulle skaffa en till i familjen men vi får nog vänta några år hehe.

På onsdag den 23 blir det julskinka och uppesittarkväll hos mamma och Bg. Har redan köpt bingolotter!
Gillar uppesittarkvällen, det är mysigt att sitta uppe tillsammans och vänta in julen.

I morrn är jag ledig och då hade jag planerat att städa inför julen. Vi började idag men i morrn tänkte jag damma och torka golven så det blir riktigt rent och luktar gott en stund.
I morrn kväll ska jag bada Puffe, klart han måste bli julfin och lukta gott han också! :)

Idag har jag stickat klart min röda åremössa och jag insåg att den va väldigt varm vilket är mycket positivt med tanke på att det är 13 minusgrader ute! :) Jag gillar kylan, så länge man klär sig ordentligt är det så jäkla härligt!

Ett helt år har förlöpt sen vi för första gången började tjata om stormatchen/rekordmatchen som spelas på nya gamla ullevi. På måndag är det äntligen dags och det ska bli riktigt kul! Kallt dock men varma kläder finns det fullt av:) Kul med en tågresa, mycket trevligare än att åka buss. På tåget kan man ju iaf röra sig och man har möjlighet till toalett även om man får köa väldigt länge. Synd bara att Cissi och Henrik ska åka buss..
Ett stort tack till dej pappa för att vi fick resan i julklapp!


Nu tror jag att jag ska försöka slita Miika från Sega Rally så jag får spela lite Cars :)
Vem vet, kanske börjar på en ny åremössa nu ikväll också, har faktisk garn liggandes!

Måste bara avsluta med en rolig julhälsning:)

Bästa sättet att uppnå inre frid är att göra klart alla saker man påbörjat.
Så jag bestämde mig för att se mig omkring här om det var något som inte var klart.
Så nu har jag tagit resten av rödvinsflaskan, Bailyes`n, de sista 14 ölen i backen, resten av stesolidburken och valiumkartan, en chokladkartong och de sista 8 lyckopillrena. DU ANAR INTE HUR BRA JAG MÅR!
SNACKA OM INRE FRID! Men jag förstår inte varför Maria vill ha ner mig från taket? Så med polisen hängande i takrännan på väg upp så passar jag på att önska dej en riktigt god jul och ett gott nytt år! :)

HA HA HA! ;)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Kanske ska testa det där med julfriden :)

Snygg blogg förresten :)

2009-12-21 @ 21:14:47
Postat av: Maja

Haha ja, den måste vi testa! På självaste julafton kanske ;) Alla som vill får vara med :)

Håller med föregående talare... skrivare, snygg blogg :)

2009-12-22 @ 09:19:56
URL: http://majasenpajasen.blogspot.com
Postat av: Caroline

Tror ni verkligen att vi ska ge oss in på de flickor? He he :)Tack, finns under teman på min blogg så det va så enkelt så!

2009-12-22 @ 11:17:58
Postat av: Anonym

Hehe..Pia tycker nog inte att ni ska vänta ett tag till:)

2009-12-22 @ 14:52:09
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Caroline ;)

Nej Emma det tycker hon inte men hon är tvungen hehe :)

2009-12-23 @ 15:56:17
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0