5/8 - 09




Idag började vi dagen med en långpromenad, så skönt! Hunden älskar det och jag själv blir sååå mycket piggare resten utav dagen. Miika klagade inte så inte tror jag han vantrivdes ;) Har bestämt mig för att sluta ligga på latsidan o börja bli mer aktiv! Angelica o jag har bestämt att vi ska börja simma. Vi måste ha "minst" en Carro&Angelica dag i veckan :) Den tösen förgyller mitt liv kan jag lova!


Jag vill på Larsmäss te helgen men min ekonomi vill tydligen inte det. Tänkte iaf försöka styra upp så jag kommer iväg. Kan kanske fjäska litegranna för min far, han brukar inte va omöjlig ;) En spel o ölkväll hos Emelie o Emil låter väääldigt lockande måste ja säga! Har inte känt för o gått ut på hur länge som helst o därför har jag struntat idet. Men nu vill jag verkligen o då ska man ha skitdåligt med pengar.. Så typiskt. Har iaf drickbart så till Em o E ska ja! :) 

Tur att Mickurt alltid finns o ställer upp. Han är en trogen vän i vått o torrt, finns alltid där. I hans verkstad o med Fredriks dator till bilen så hittar vi förhoppningsvis felet. Hoppas nu bara på att "felet" inte blir "FELEN". Men med min tur så finns det säkert en hel del o fixa på skitbilen... Tror jag ska skaffa en ordentlig cykel ist! haha. Bodde jag inte i skogen så skulle jag inte ha tvekat en sekund men när man bor som man bor så är man tyvärr beroende av ett transportmedel på fyra hjul... :(





Nu väntar jag bara på hockeysäsongen så livet återgår "helt" till det normala :) Längtar mig sjuk efter alla galna hockeypolare o ser fram emot o få visa M mitt andra hem! ;)


Morsan va här på ett kvällsbesök nyss, snacka om positiv info hon hade! Ska nog följa hennes råd!


Nu blir det duschen, sen sängen, klockan ringer 04.30. Puss hej!






 

Kommentarer
Postat av: Emma

snygging

2009-08-06 @ 22:43:22
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Caroline ;)

Thanks;)

2009-08-13 @ 21:55:19
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0