Välkommen höst.

Hoppsan, dagen började visst med att jag låste ut mig! Det va bara o åka in till stan o hämta Miikas nycklar de för grannkärringen ville ju tydligen inte öppna fast jag knackade två ggr! Grrrr!
Men nu är jag mätt efter en god frukost o svettig efter femkilometern som jag numera tar i stort sett varje dag.
Så skönt o börja dagen med en långpromenad, stärker både kropp o själ.

Möblerat om har vi gjort också, vardagsrummet blev helt plötsligt stort! I eftermiddag kommer mor o Bg hem med två fåtöljer som vi ska ha ist för tvåsitssoffan. Blir nog skitbra! Räcker med en soffa;)
På torsdag ska sängen inhandlas o jag längtar! Vi är inte riktigt säkra på vilken säng vi ska ha än, det står mellan två stycken. Man vill ju se hur de ser ut i verkligheten först innan man bestämmer sig.

Fick en keps av Björn igår från Hard rock café i Paris, riktigt snygg! Den får man nog hänga upp nånstans så man inte sliter på den;)

Till helgen blir det kräftskiva hos mamma o Bg, Sanna o Björn kommer o det ser jag fram emot! Men vet inte om jag e så pigg på att en annan människa kommer men det verkar tydligen inte spela så stor roll vad jag tycker om det.
Ni har nog lättare för att förlåta men i min värld finns det saker man inte säger o saker man inte gör.
Varför inte bjuda in alla andra som fanns runtomkring oss i den vevan när vi ändå håller på? Vem vet vi kanske kan bli en enda stor familj igen. NOT. Den tiden i mitt liv är förbi för länge sen o jag har gått vidare med stormsteg.


Farmor kommer o hämtar mig halv tre i eftermiddag, vi ska fika. Sen bär det av mot det nya jobbet för andra dagen i rad o det ska bli kul. Hade ju sån tur att jag fick jobba två eftermiddagar i rad med Therese!

Nej nu ska jag diska o vika tvätt!

O en sak till, får väl hälsa hösten hjärtligt välkommen. Kvällarna är ju iskalla!


Älskar dej Miika.




Kommentarer
Postat av: Miika

Och jag älskar dig! <3

2009-08-25 @ 16:37:32
Postat av: Emma

vilket e ditt nya?

2009-08-26 @ 06:23:14
URL: http://godingsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0