Fall is coming.



Hej hej hallå!

Firade min födelsedag hos kära mor o Bg igår med kaffe o underbart god tårta! Va ju tvungen o ta en bit av varje tårta eftersom det helt plötsligt dök fram två stycken på bordet! ;) Så jisses va mätt ja blev!
Det blev fullt hus som vanligt på födelsedagar o det trevligaste av allt var att Sanna o Mirka tittade förbi!
Så tack alla kära för pengar o presenter o blommor! Skulle allt bra gärna vilja fylla år nästa vecka också men herregud va gammal man skulle bli fort isf. Jag gillar födelsedagar, speciellt mina egna! ;) PAKET gynnar, iaf en gång om året! ;)

Idag händer inte alls mycket. Va in o handlade förut o blev helt plötsligt jättesugen på räkor så jag öste väl i litegrann i en påse tyckte jag, bara det att räkpåsen kostade 140 spänn när jag kom fram till kassan! Tyckte knappt jag hade nånting i korgen men ändå kostade hela kalaset nästan 500 kronor. Allt är så dyrt o pengarna bara försvinner känns det som, jag vill bli miljonär men vem fan vill inte de liksom...

Snart ska jag avnjuta räkorna tillsammans med onyttigt vitt bröd, onyttig vitlöksost onyttig Champis o nyttig sallad. Låter som en festmåltid! ;)

M. Tack för vågtången, jag bara älskar den! <3 <3






Puffe P kom hem nu hjärtat, det är så tomt utan dej!


Nu närmar sig hösten och jag avskyr det. De sämsta månaderna som vikarie, de mörkaste tiderna på året.
Ogillar som fan!
Hatar oron som kryper i mig under höstmånaderna. Hur mycket kommer jag få jobba? kommer jag klara mig? Så många frågor o tankar i hjärnan.
Men så länge M finns vid min sida i höstmörkret så ska jag nog klara den här också. Vem vet en dag kanske vi gillar varann, jag o hösten.

25 oktober ska jag sjunga på Siris dop o det ska bli så kul. Jag känner mig stolt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att du haft en bra födelsedag!!



Var nyss på ica och handlade en påse polly och plopp. Då säger han, 95kr... o jag säger nej... men då sörru har tydligen min kära sambo slängt ner snus... Det är ju toppen när man går på mammapeng!!!

2009-08-15 @ 19:11:06
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Caroline ;)

haha ja verkligen helt suveränt! :) ser fram emot dopet som fan emma! Det är så lustigt, har aldrig vart en barnmänniska o det vet du med, men nu är ja det ;) Tack för den! ;)

2009-08-15 @ 19:40:45
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket för födelsedagsfikat i fredags! Det var jättetrevligt!

Vad jobbigt att hösten är så tung för dig. Jag råkar gilla hösten, speciellt om det är fint väder, luften är så härlig. Fast de är rätt mysigt inne när de är regnigt, mörkt och blåsigt ute för då kan man tända ljus och ligga i soffan och mysa :)

2009-08-16 @ 19:44:57
Postat av: Caroline ;)

Det där med tända ljus o soffan håller jag verkligen med dej om! ;)

2009-08-16 @ 21:32:43
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0