My heart goes shalalalala!




Sitter i sängen i bästa mjukiskläderna o bara mår gott. M sussar så sött bredvid <3
Har gjort sista dagen på schemat idag men mår inte skit för de för det verkar ordna upp sig iaf! Va på intervju för ett nytt jobb idag, dock bara som vikarie men det kan ju leda till mer. Fick även mer jobb av Bengt idag så just nu oroar jag mig inte för något!

Mitt lilla hjärta fick ta bort bandaget igår, han e frisk som en nötkärna o enligt veterinären går han oförskämt bra på benet! <3 Han njuter av livet i fulla drag o just nu sitter han vid sängkanten o stirrar på mig med den där blicken som bara kan betyda en sak, JAG VILL UT MORSAN! Snart så!



Måste avrunda, promenad med Ewelyn o Linda runt högberget väntar!


Innan jag avslutar måste jag bara lägga upp en bild på världens finaste bebbe! Siri<3


Kommentarer
Postat av: Emma

men oj sicken snygging:)

2009-08-23 @ 23:13:10
URL: http://godingsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0