Happy!



Kan inte påstå att jag är pigg på morgonen när klockan ringer 04.30.. Men jag är en jäkel på o snooza och det gynnar :) Oftast är jag på jobbet 05.30 inför varje förmiddagspass om jag nu inte har tryckt en gång för mycket på snoozknappen ;) Men runt 06 tiden då piggnar jag till kan jag lova! Fattar inte att energin flödar så tidigt på morgonen men tur är väl det!
Slutade kl 14 idag. Då blev det en fika med Emma o Siri! Lilltjejen är så underbart söt, vilka ögon! Det har hon efter sin mor ;) Sen plockade Em upp mig för några varv i golfen, lite tjejsnack gynnar!
SJÄLVKLART fick jag o M mat hos morsan o Bg idag med, tur att de finns när fantasin när det gäller matlagning "INTE" finns! :) Men ska försöka bättra mig på den fronten hade jag tänkt...

Vi avslutade kvällen med Emelie o Emil. Det blev mycket skratt och ett ex antal Calippo! :) Vi planerade den kommande lördagen då vi ska göra Nordmark osäkert. Vi fyra är en rolig men lite smått farlig kombination :)

Jag vet var livet har sin källa, jag har badat i dess vatten, jag har levt o jag har lärt.
Jag går där maskrosorna blommar, genom tårarna o skratten har jag lärt mig vem jag är.


Det lutar åt en filmkväll i sängen känner ja. Godnatt!


M jag älskar dej!


Kommentarer
Postat av: Emma

vad blir det för film?

lilltjejen vägrar sova nu, då är hon mindre gullig:) kram

2009-08-06 @ 22:41:59
URL: http://godingsam.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hmm,, Nordmark - är det inte det som är känt för sina slagsmål... Jag hoppas ni inte startar nåt :D

2009-08-07 @ 10:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0