Han finns på riktigt, jag lovar! <3




Många tankar i huvudet angående framtiden. Vet inte vad jag vill läsa till, vet inte heller om jag är redo att flytta härifrån, det är ju det man måste göra om man vill ha en utbildning. Här kan man inte bli mycket mer än det jag redan är, butiksbiträde på statoil liksom... Låter inte som mycket för världen men trivs ändå ganska bra. Sen vill ju jag det där som många andra i min ålder vill. HUS. Det vore inte helt fel. Men för att komma dit så behöver man ett fast jobb och för att få ett fast jobb behöver man en bra utbildning oftast. Behöver jag förklara mer liksom? Nej... Känns som man fastnat i ett ekorrhjul. Åren går o jag har fortfarande ingen aning om nånting. Nu lät det som jag va lastgammal o det vill jag väl inte påstå haha :) Men lite stressad måste jag erkänna att jag är... O för o inte tala om ekonomin. Hur ska det gå i höst när vikariatet är slut? Har frågat chefen om varannan helg men han har inte sagt nåt än så det lutar väl åt, ja just precis, åt Helvete... Fick jag åtminstone helgerna så visste jag att jag klarade mig, ingen blir ju rik på a- kassan. Tvärtom däremot...

Bilar. När de funkar älskar vi dem, när de krånglar avskyr vi dem. Jag bokstavligt talat hatar min bil för tillfället.
I morrn ska Miika kolla om han hittar felet, jag tror redan att jag vet att det är katalysatorn, men min hjärtevän säger att det kan va nåt mer också. Let us all hope he´s wrong! Skulle räcka gott o väl med ett fel... Suck, pust, stön! :(



Nu är det inte långt kvar te älskade Puffe får ta bort bandaget! Den 19 e närmar sig med stormsteg! Han har varit så duktig de här veckorna så jag finner verkligen inga ord. Han är en kämpe som kuin vitamin brukar säga. Nu lider han iaf inte av tristess längre, nu kan han ju gå långpromenader :) Har lovat honom en HEL falukorv den dagen bandaget åker av :) Älskade lilla hjärtat!


Han finns, jag har hittat honom och till råga på allt är han BARA min! :) Miika you complete me.




By the way, jag hatar fästingar!









Kommentarer
Postat av: Sanna

Tur att du har en bilmekaniker i huset :) Ja, fästingar är äckliga!!Jag hade två i benet i somras,, min pappa fick ta bort dom.

Det är jobbigt det där med jobb och utbildning.. har du nån aning om vad du vill läsa?

Kram på dig

2009-08-04 @ 20:40:08
URL: http://mittlivojag.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Ja fästingar är nog de vidrigaste varelser ja vet. De borrar sig liksom in i människor o suger blod, that´s creapy...

Har väl funderat på djurskötare ganska länge, finns inget jag älskar mer än djur, förutom din son då :)

2009-08-04 @ 21:00:08
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/
Postat av: Sanna

:)

Är det svårt att komma in på såna utbildningar? Finns det inget i Karlstad eller nåt?

2009-08-05 @ 08:33:33
URL: http://mittlivojag.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Jag har faktiskt inte kollat så noga. Men tror inte det finns i karlstad. Skara vet jag att det finns iaf.

2009-08-05 @ 19:13:28
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0