Finally!

I morrn är det äntligen dags! Vi ska köpa säng! ;) Längtar så sjukt mycket o är så glad! ;) Vår första gemensamma möbel också för den delen :)
Jag har nyss spöat M i Skip-Bo, ett skitroligt kortspel som jag börjar bli riktigt grym på haha;)
I morrn är jag inne på fjärde introduktionsdagen på nya jobbet o jag trivs! Ska bli kul o börja jobba själv till veckan.
Har fått ganska många turer tack o lov, varenda krona är välkommen! Vem vet, hösten kanske inte blir pest o pina i år.

Kollade på "Män som hatar kvinnor" för en stund sen. Vilken bra film! Hade tänkt läsa böckerna också men nu vettofan om jag vågar! Det va ju ganska jobbiga scener med i filmen, hur ska de inte va i boken.. Tål att tänkas på!

På fredag väntas det släktträff i Kristinehamn vilket ska bli sjukt kul. Har inte träffat nån av släktingarna på pappas sida på hur länge som helst så ett knytkalas med massa roligt folk är varmt välkommet! ;)

Mår så himla bra nu för tiden! Va väldigt många år sen sist som jag verkligen kände att jag trivs med livet. Nu gör jag det! Det känns som att bitarna äntligen har fallit på plats och jag är inte längre den ständigt nervösa Caroline som alltid va tvungen o ha nåt o göra för att inte tänka på verkligheten. Nu är allt annorlunda och jag trivs med mitt nya jag som positiv o glad! Det tog ett tag o kravla upp från botten men nu är jag på plats o jag tänker aldrig mer falla ner igen, aldrig!
Jag lever här o nu för här o nu där vill jag vara.

Nu ska jag ringa Ewelyn sen blir det bingen. En ny arbetsdag väntar i morgon.

Godnatt alla!



Kommentarer
Postat av: Vyn

gonatt min älskade vän=)

2009-08-26 @ 22:55:55
Postat av: Anonym

Förstod att sängen skulle vara så skön att Miika försov sig idag :)

Blev det bra?

2009-08-28 @ 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0