En lite mindre bra dag...

Fick grymt ont i huvudet efter jobbet så det va bara o ställa in det man hade planerat för kvällen o lägga sig i soffan o blunda.. Nu börjar det ordna upp sig känner ja.

Blev inge Nordmark i lördags men fest blev det. Vi va hos Magnus o Jessica i deras nyinköpta hus, så fint! Är riktigt avundsjuk, om man får säga så ;) Helmysigt ställe! Kvällen va kanon. Tänkte uppdatera med några bilder iaf.
Nu mina vänner blir det "Fringe", en serie som bara MÅSTE ses!

Ett litet boktips! " I de lugnaste vatten" av Viveca Sten. Har inte kommit långt
men den verkar helt ok. Älskar kriminalromaner! Kan kanske va för att man som liten ville bli en kriminalare ;)   Puss å hej!

Ja vad säger man Krille? ;)



Två riktiga sötnosar!



He he ;)



Brudarna! ;)



"vi" ;)



Man kan ju undra vad som va så intressant? ;)

Finaste paret! ;)






Jag o min M! ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni verkar haft kul :)



M är min också... lite iaf ;)

2009-08-11 @ 08:14:03
Postat av: Caroline

Ja vi hade skitkul! Klart han e din också, mamma e ju alltid mamma vet du ;)

2009-08-12 @ 14:57:41
URL: http://wwwcarolinepilz.blogg.se/
Postat av: M

de som va så intressant på bilden på mig o krille va bilder på han, :P

2009-08-12 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0